.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
افتتاح 29 مركز اجتماعي در گلستان

مدير‌كل بهزيستي گلستان از افتتاح 29 مركز اجتماعي در استان در طي هفته بهزيستي خبر داد.

حسين ايرواني با اشاره به مراكز افتتاحي در شهرستان گرگان اظهار داشت: افتتاح متمركز مراكز سازمان‎هاي مردم‌نهاد و موسسات وابسته به بهزيستي، مراكز اقامتي ميان‎مدت پيشگيري، موسسه مهر محبت، روستا مهد فيض‌آباد و افتتاح مركز اقامتي ميان‎مدت پيشگيري از طرح‌هايي است كه در اين هفته به بهره برداري مي‌رسد.
وي همچنين از سخنراني مدير كل و روساي شهرستاني در نماز جمعه، ديدار كودكان زير شش سال مهد كودك با حضور مدير كل و معاونان و برپايي ايستگاه صلواتي در تمام شهرستان‎هاي استان خبر داد.
مدير‌كل بهزيستي گلستان از اين اداره‌كل به عنوان سازماني عام‌المنفعه و مددجويي ياد كرد و افزود: اين سازمان در چهار حوزه معاونت مشاركت‎هاي مردمي، توانبخشي، اجتماعي و پيشگيري به نيازمندان خدمات‌رساني مي‌كند.
به گفته ايرواني جذب مشاركت‎هاي مردمي و بهره‌گيري از توان داوطلبان و همياران، اشتغال، مسكن و نظارت بر عملكرد مراكز، جهيزيه و ازدواج از جمله وظايف تعريف شده حوزه مشاركت‎هاي مردمي است.
وي با بيان اينكه 31 هزار و 501 نفر به صورت نقدي، غيرنقدي و خدماتي از سوي اين سازمان كمك‌رساني شده‌اند، افزود: مجموع اين كمك‌ها به مرز 75 ميليارد ريال رسيده است كه از اين ميزان 2 ميليارد و 541 ميليون و 23 هزار ريال آن به صورت نقدي به مددجويان اهدا شده است.
مدير كل بهزيستي استان گلستان خاطرنشان كرد: صندوق مهر امام رضا (ع) به 21 نفر با مبلغ ريالي يك ميليارد و 270 ميليون ريال از كمك‎هاي نقدي و 3 ميليارد ريال از بنگاه‎هاي زودبازده وام اختصاص يافته است.
ايرواني همچنين تاكيد كرد: در سال گذشته به 479 داوطلب و هميار ارائه خدمت شد كه هزينه‌اي بالغ بر 40 ميليارد و 211 ميليون ريال را در بر گرفت.
وي با اشاره به واگذاري 200 هزار واحد مسكوني در طرح نهضت از سوي اين اداره كل خاطرنشان كرد: اداره كل بهزيستي استان گلستان توانست 155 مورد براي معلولان و زنان سرپرست خانوار را در سال گذشته جانمايي كند.
مدير‌كل بهزيستي استان گلستان خاطرنشان كرد:‌ تاكنون از محل طرح‌هاي مسكن سازمان يك هزار نفر جانمايي شده‌اند.فارس/1290


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.041 seconds.